вторник, 21 апреля 2009 г.

Село, зацвіла україська сакура...


Тихенько щоб не злякати пташок, які влаштували концерт в садку, прокрадаюсь до груші на який висить гойдалка. Я наче повернувся в дитинство, дуже люблю приїжджати в село у квітні, коли зацвітають вишні, яблука, груші та сливи. Прокидаються бджоли і починають свою амурську справу, розносити нектар. =) Неможливо надихатися божественним ароматом цвітіння, відчуваєш себе наче в раю. Ну от і не витримав спокуси, щосили розгойдуюсь, і як мене витримує ця старезна гойдалка, скільки разів хотів її зняти але так і не піднялися руки. Тому що ця стара гойдалка та тоненька ниточка яка ще з’єднує мене з дитинством.
О це на тобі нарешті народився п’яти рядковий віршик на рідній мові:

О, так дивно,
невже ніяк зима не вгомониться,
і знову випав сніг,
та що вам повилазило усім,
це ж зацвіла українська сакура…

12 коммент.:

AndrejKa комментирует...

Як гарно!

Маха Дэс комментирует...

ой как все сине стало)))

ЖАН комментирует...

AndrejKa - Дякую!!!

Маха Дэс - да =) небо голубое =)

Иванна_Монахова комментирует...

Гарненно написано......аж дух захватило....
Я в захваті,коли починають цвісти дерева. Гарніших квітів просто не існує на землі....

Виктория комментирует...

Хи, я по-украински ни бум-бум...

Milka.Smirnof комментирует...

А у нас сады начинают цвести как раз на моё день рождение! Так красиво! Мы всегда в саду отмечаем!

Vasiliy Efimenko комментирует...

Хорошо написал. Представил и вспомнил детство, когда весной в воздухе витал запах цветений.
Меня и сейчас это радует, но только запахи притупленные, т.к. когда вокруг все цветет, я громко чихаю :)
А жаль...
Спасибо, что заставил вспомнить былые детские добрые времена.

ЖАН комментирует...

Milka.Smirnof - в этом году как раз расцвело все тоже к моему день рождению =)))

Виктория - хочешь для тебя переведу на русский =)))

Vasiliy Efimenko - нету за что, я рад что ностальгию навел =)))

Виктория комментирует...

Ну, не отказалась бы от перевода :)

ЖАН комментирует...

Окей переведу для тебя =)))

Виктория комментирует...

Спасибки!

shetamara комментирует...

Запрошую Вас почитати про мою стару гойдалку, є щось спільне.
Дуже цікавий Ваш блог!
http://gak.com.ua/creatives/1/24956